از طلوع تا غروب

چارلی چاپلین: وقتی زندگی ??? دلیل برای گریه کردن به تو نشان میده تو ???? دلیل برای خندیدن به اون نشون بده

از طلوع تا غروب

چارلی چاپلین: وقتی زندگی ??? دلیل برای گریه کردن به تو نشان میده تو ???? دلیل برای خندیدن به اون نشون بده

از خود نوشت

یه مدت فقط میخوامتجربه کسب کنم 

یه مدت پیش یکی از دوسام به اسم میترا خودکشی کرد یکی از دوستای عالیمه ولی حالش خوبه و حتی مدرسه می ِیآد!دیگه اینکه شارژ ندارم شارژ میخوام! 

امروز شیشه بر اومده بود مدرسه شیشه ایی که محدیه شکونده بود را درست کرد!از اینجا با اینکه از محدیه و ۶+۱ ازتون بدم می آد ولی دمت گرم اجی ((دوس پسرشم اومد مدرسه امروز)) 

تازه فهمیدم چقدر دخترا حتی اگه ۱۰۰ ساله هم شن حسوود و... هستند! ((مدرسه دخترونس دیگه همه چیز به گوش آدم میرسونن)) 

وای از مدیروو (کوفت دوست) راستی مدرسه ی ما فرزانگان با اینکه اسمی داره ولی همه معلماش از دم پیر دخترن!از مدیر تا ناظم معلم ورزش ریاضی هندسه .........به گیر تا آبدارچی مدرسه خانوم بنافی! 

خانوم خسرو انجم معلم تاریخمون بهش میگیم خسرو انتر واسه خودش انتریه(البته با عذر خواهی) 

عربی که عضو ثابت پیر دختراست بهش میگیم انچوچک به زبون محلی خودمون میشه یه نوع گیاه!زشت بدترکیبه همه چیش زشته از امتحاناش ک اگه صد تا کتاب تست و تشریحی از کانون تا گاوواژه((گلواژه)) رو بخونی تا زه شاید ۱۰ بگیری تا قیافش همش زشته! 

معلم شیمی خانوم عبدالهی هم ک تو کلاس ما که میاد فک می کنه رو یخه هی از اونوره کلاس لیز می خوره به اینور از اینور به اونور از اونوربه اینور از...((کوتاه بیا))اخرش امروز پاش گرفت به میز کله ملق شد رو میز من! 

راسی من با ۱۷۰ قد ردیف اول می شینم کسی جرات نداره بگه برو عقب! 

شولی یا همو شل شلی خودمون معلم فیزیک!سر کلاسش داشتم نقاشی می کشیدم یه هو ترسوندم نقاشیمم تازه خراب شد گفت چی می کشی منم گفتم یه خانه کشیدییم!بعد از کلاس بیرونم کرد بعدشم گفت رو من کلی حساب باز می کنه هه چیم باید مثله درسم باشه!خوب!

نتیجه گیری شل شلی هم قهوه تلخ می بینه 

امروز رفتم چشم پزشکی دکتریه مسخره طولش داد منم ول کردم گفتم بعدا با مامانم می آم جرات نداره فقط ازم پول نگیره مامانم هم کلی مریض چاق داشت من اومدم خونه!کور شم الهی! 

همین دیگه کلی شادمو خوشحال ! 

برام آرزوی مووفقیت کنید اونم یه عالمه!

نظرات 3 + ارسال نظر
yalda چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

khoobe aji!dar mored sage khal khalio sage haram begoo!

haaaaaaaa ras migia!vali val mikhasam pir dkhtararo faqat begam!he rasi khoda kone 6+1 ino nakhonan!

رضا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

http://tannazi.blogsky.com/1389/08/07/post-108/

pouria یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

hhaaa be ghole dostemon ras migia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد